Ayazim_36_14 Saclarım cok yıpranmış ve kuru acıcı dan dolayı nasıl onarabilirim varmı yaptığınız etkili maske yada kullandığınız krem v. s yazarmısınız
Balkiz Ayazim_36_14 keratin bakımı yaptiriyodum ben çok iyi geliyodu ama kuaförler kapalı. Keratin içeren serumlara bakabilirsiniz internetten
Kuzey-41 Ayazim_36_14 ben keratin bakım yaptiriyorum ama kuaforler kapali oldugu icin mecbur ara verdik onun disinda hakiki zeytinyagi sürüp 1-2 saat bekletip yikayabilirsin
ikikizceanasi Bir yumurta ,iki kaşık zeytinyagi ,iki kasik bal bide biraz tatli badem yağı karistiriyorum sac diplerimden baslayarak bütün saçıma yediriyorum en az iki saat bekletip yikiyorum ayda iki kere yapmaya çalışırım epey toparliyo tavsiye ederim