EmineGneDemir
Merhaba güzel anneler. Ek gıdaya geçiyoruz ve aynı zamanda çalışıyorum. Çorbalarını yapıp sıcakken kavanoza koysam ertesi gün verilse sıkıntı oluyor mu? Besin değerinden bir kayıp olabilir mi? Yada sizler nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz 🤗