Kızlar kızlar 🤦🏻♀️
Oğlum bugün 11 aylık oldu. Malum bu koronadan dolayı eşimde evde. Babasına fazla düşkün ve babasıda çok ilgili. Ama yaklaşık 2 haftadır asla durmuyo günde 3 kere uyurdu onuda kaldırdı sadece bir kere uyuyor😕
Emekleme yok yürümek istiyor sürekli ellerimden tutun yürüyeyim diyor ama halim kalmıyo. Sürekli babasını istiyo ama babasındada durmuyo 😢 yürütecinde dururdu az cok oda hayal oldu. Çok bağırıyorum kızıyorum sonra pişman oluyorum, ben annelik yapamıyorum diyorum 😭
Bir rahatsızlığımı var diyorum doktorada çıkamıyoruz İstanbuldayız durum belli. Ne yapacağımı şaşırdım🙁