Gizay33 Kızlar 11 günlük anneyim arada rüya görüyorum ama hep ölüyorum şeklinde ve gözümü açtığım an sanki gerçek yaşıyormuşum gibi oluyor etkisinden bir 10 15 dk kurtulamıyorum lohusalıkta benim gibi olan varmı normal mi
BIRICIKIM Gizay33 anestezi etkisi de diyebiliriz ben de doğumdan sonraki bir hafta evde fazladan bir kişi daha varmis gibi hissettim. Anesteziye bağlıyorum.
Defne_cicegim Gizay33 40′ın çıkana kadar olması normalmiş bende sürekli evde birisi var gibi hissederdim hatta bi akşam yatarken sanki kapıdan biri geçti gibi hissetmiş çok korkmuştum sora çok şükür geçti korkma bol bol oku 🤗