Dun hemsiremiz aradi oğlumun 6 aylık asilari icin korkuyorum dedim getirmeye bisey yok biz asilari yapmaya devam ediyoruz dedi tek tek aliyoruz zaten falan neyse uzun zamandan sonra ilk kez disari ciktik götürdüm bu sabah 11 gibi sabah gitmeyi tercih ettim daha sakin olur diye asm nin kapisini kolumla actim bebeğimin altina battaniyesini serdim aşısı vurulduktan sonra posete koydum geldim arabaya binerken oncelikle elime kolanya sürdüm sonra bebegimi aldim kucagima ardindan eşime dedim sen de sür öyle sür arabayi geldik eve ilk ben iceri girdim oglum la babasini kapida beklettim biraz 😊afedersiniz ama kapıda soyundum resmen gittim ustumu giydim onlari kirli sepetine direk sonra oglumun yatagina bi ortu serdim oglumu koydum orda üstünü cikardim temizleri giydirdim onun da örtüsünü vs herseyini yıkadım cantasinda olan cikarmadigim eşyaları bile eşim de kapidayken bana dedi sen böyle mi yapacaksın her bi çıktığımızda bidaha seni dışarı cikarmiycam 😊 o bizi birakip gittikten sonra da kapi kollarini sildim basimdaki toplu ignelere kadar yıkadım çok mu abarttim bilmiyorum ama hala da icimde bi korku var sanırım 14 gün şafak sayacam 😅burda test yapiyo musunuz vaka var mi falan yok dedi hemşireler de hep maske takmisti sadece bizim hemsireyle kaldik odada ki zaten baska hasta falan da yoktu çok sakindi ama yine de korkuyorum kaptik mi diye😐