Deletedmom331 2 ay 7 günlük kızım var sabahları deliriyor ağlıyor sürekli 7 de kalkıp yada 8 de kalkıp geceye kadar yatmıyor uyumuyor ve sğrekli emmek istiyor resmen atak haftasıymış araştırdığıma göre 9,5 haftaya kadar sürer yazıyordu gece çok iyi uyuyor gündüz hiç ama hiç 15 dk uyusada rahatlasam diye bekliyorum 😩😩 çözümğ varmı gaz damlası falanda aldım