@Hilalanne#
Hilalanne bazen dogumdan sonra bagırsaklarda tembellik olabiliyomus,ayni sorunu bende yasadim dogum yapali 3.5ay oldu cok zor zamanlar gecirdik basina gelmeyende bilemez anlayamaz.doktor duphalacak verdi hicbir ise yaramadi.bebegim sorunu yasamasin diye hicbirsey yemedim.herseye dikkat ettim derken boyle bir sorun olustu,çözümü kendimce bulmaya calstim bende. Elimden geldigince evin icinde yürüdüm,o bölgeye sicak su uygulamkda faydali,ve bir de limonlu,ve baharatli seyleer yeme içme.ekmek ve kuru yemekler de yeme. Elinden geldigince sebze ve sulu seyler yemeye calis birde bol su iç. 3.5 ay oldu benim dogum yaptigim dikkat ettiim limonu baharati kaldrdim bayagi iyiyim diyebilirim.