Selam canım anneler. Biz bugün 17 günlük olduk bebeğim mememi tutmuyor kesinlikle sütümü sağıp veriyorum ama ne kadar vermem konusunda kafam karışık. İçinizde öyle sağıp veren veya mama yediren anneler var mı? Ne kadar süre de kaç ml süt veriyorsunuz. Mememi tutsa emer emer kendi kendine bırakır ama biberonla verince sonuçta ben ağzına verdikçe yiyor doyup doymadığını anlamıyorum bile. Be kadar vermek gerek bilmiyorum hiç yardımcı olun