Mukaddes4545 Bebeğim 4 aylık oldu 2 gün önce Sağlık ocagından verdiler fakat bugün 7damla dedi eve sanırım kiloya göre fakat bugün sürekli kusuyor kusmugunda kırmızıya yakın turuncu parçalar var sizde de oldu mu böyle
Kayram001 Mukaddes4545 ben kullandım kabız yaptı, zaten sağlık ocağı kabız olursa çocuk doktoruna git ve bırak dedi. Şikayetimi söyledim kullanmadım memnunda değildim değiştirdim çocuk doktorumuza
[silindi] Mukaddes4545 Midesini bulandırmıştor. Zaten içinde paraben var. Durumunuz varsa başka bş kan damlası kullanmanızı tavsiye ederim
Dunyamsensn2008 Mukaddes4545 Çok berbatti yani bize yaramadi.Cocugu perişan etti karın ağrısı kabızlık dr.muz birakin onu dedi şuan bisey kullanmıyorum.
Aryasare Mukaddes4545 4 bucuk aylıgız benim kızımıda kabız etti çok ağladı yavrum bıraktım vermiyorum
BalOgulll Mukaddes4545 sakın verme kes her bebeğe veriyorlar çok üzülüyorum içinde paraben şeker alkol herşey var özel Dr umuz 9, aya kadar verme hiç bişey sonradan kan tahliline göre başlanır dedi vermeyin lütfen yavrucağa yazık
BrcnBlgn Mukaddes4545 Saglik ocagi bzede vermisti fakat dt onaylamadi icerigi yuzunden ve bizdr asiri huzursuzluk yapmisti
Durumevaninannesi Bizim doktorumuzda 7. Ayında kan tahliline göre başlarız dedi.Sağlık ocağındakini önermedi. 7.aydan öncede kan ilacı önermiyorum dedi beş aylık kızım var daha hiç kan ilacı kullanmadım.