Gece yatağımdan düştü emerken uyuyakalmışız ikimiz de bir yaş krizinde sürekli emmek istiyor maalesef 😖Sabah uyandığında çok fark etmedim ama şimdi morluk ve şişlik var. Hiç kusmadı gözlerinde kayma yok yürümede sıkıntı yok aramızda doktor, hemşire ya da daha önce başından geçen var mı? Hastaneler çok riskli geliyor götürmek için