Rumesssa Kızlar Bugün 43. Gün sezeryan doğum yaptım 20 günden sonra kanamam azalmıştı kahverengiye dönmüştü ilişki deneyince bugün kırmızı kanamam oldu normal mi çok korkuyorum ortalık karışık hastaneye de gitmeye korkuyorum daha önce yaşayan var mı ?
vera66 Rumesssa bnmde aynı şeklde oldu korkacak bi durum yok sadece içinde kalan pis kan tamamen çıkmş bi hafta 10günü geçerse kork o zmn git muayneye bana öyle demşti doktorum
sule42 Rumesssa benimde devam etmisti dr gitmisti ara kanama dedi olabilir dedi 10 gun surebiliyor ama ben normal dogum yaptim fark eder mi bilmem
Aysel1511 Rumesssa hmm takip et devam ederse doktorunla iletişime geç bence çok zor günlerden geçiyoruz allah hepimizin yardımcısı olsun
Rumesssa Aynen öyle doktora msj atsam gel muayene edeyim diyecek hastaneye gitmeye korkuyorum zaten bebekle nasıl çıkayım yaşayan varsa diye sorayım dedim sağol canım cevap için
vera66 bende böyle bi post açmştm adet olmşsndr dendi ama adet değilmiş hiç bi adet belirtimde yoktu zaten😀
Rumesssa vera66 kasıklarımda ağrım var hafif bi an kıpkırmızı gelince korktum sağol canım inşallah bi sorun yoktur
Melekler Benim de öyle oldu canm 40 gün kanamam oldu ardından 1 hafta sonra yine kanama ama adet tabi bu Arada ilişki olmamıştı