Elfidam ben sezeryanla doğum yaptım İlk 3 gün sütüm Damla Damla geldi çocuk doymadı Feryat etti iki gün en sonunda hastanede yenidoğan hemşiresini aradim 15 CC mama verin dedi.. günde 2 kere verdik sonrası sütüm geldi mamayı bıraktım şu anda sadece emziriyorum
Dediğim gibi eşim yokken emzik veriyorum akşama kadar rahatim 😊😊yalanci emziği kolayca aldı çünkü İlk mama verdiğim zaman biberonla vermiştim
Sen pes etme canım yoksa belli bir zaman sonra göğüs uçların yanıyor.. emzik alması için nokta kadar tatlı bişeye batırabilirsin emdikten sonrada 2 çay kaşığı su ver. Herşeyi doktorlar biz biliyoruz diyor ama kusura bakmasınlar hiç bişe bilmiyo hiçbiri