Merhaba anneler. Kizim ek gidaya gececek, kavanozlara yogurt mayalamaya calisiyorum ama bir turlu tutmuyor. Tencereye yaptigimda gayet guzel oluyordu. Porsiyon kuculunce beceremedim. İnternette bulunan tas gibi yogurt mayalama isimli tum videoları izledim. Sizin onerebileceginiz bir yontem var mi? Firin , petek uzeri, sarip isisini koruyarak ama yok hepsi de sulu sulu ne oldugu belli degil.