Ecenurunannesi KIzlar biliyosunuz virusten dolayı dışarı cıkamıyoruz bu ay rota aşımız var hemsire kendin de verebilirsin dedi ama ya verirken dökersem diye korkuyorum pahalı bi aşı olduğu için aranızda bebeğine kendi veren oldu mu
DenizAnasi06 Ecenurunannesi kendim vermedim ama bebeğim ilk dozda resmen yarısını geri çıkarmıştı hemşireye olmadımı şimdi tekrarmı alcaz vercez dedim yok o giden yeterli olur ona demişti kendiniz verseniz olur heralde 🤷🏻♀️
Omer_Asaf81 Ecenurunannesi virusten dolayi kendim yaptim bir hafta once enjektorun icinde hazir zaten hic korkulacak birsey yok cok basit yapabilirsiniz
DuruLina2612 Ecenurunannesi ben kendim verdim verilebilir bir aşı damla gibi düşün. Şırıngaya çekilmiş hazır bir şekilde .aldığın zaman yapana kadar dolapta tutman lazım. hafif dik tutarsanız iyi olur yavaş yavaş ağzına sıkın kusmaması lazım.😊
Bebegimucizem Ecenurunannesi 2 aylıkken şehir dısındaydık misafir olduğumuz saglık ocağı arıza cıkardı biraz kendi hemşiremiz ağızdan yapılan bir aşı istersen evde kendin verebilirsin için rahat etmeyecekse de sağlık ocağına git onlar yapsın demişti. İlk dozunu Saglık ocağında yaptırdık ikincisini de evde kendim verdim
Ogretmenanneee Bebegimucizem ilk dozu doktor verdı yarısından cogunu tükürdü ıkıncıyı kendım evde verecegım 5. Ayda
Bernauslu Ecenurunannesi bizim ilk doz da hemşire cok iyi vermişti ikinci de sağolsun bogazına tıkandı öğürecekti tam kızım 3 kere de hızlıca verdi pislik kadın. Dikkat etmek lazım cok çünkü kusmaması lazım dediler bize ben cesaret edemedim.
DuruLina2612 Ecenurunannesi çoğu bebekler aşıyı seviyor ama benim kız pek sevmedi 😅 aşıyı yavaş yavaş verin kusması aZ olur o zaman. Verdikten sonrada sarsmayın fazla. Hemşire hanım bize kusmaması kazım geçersiz olur mu o konu hakkında bilgim yok açıkçası.
deletedmom1212 Ecenurunannesi Sabah rotarix 2. Dozumuzu kendimiz verdik canım emzirdim yarım saat geçti yavas bir sekilde ağzının yan tarafından damlata damlata verdim hemen uyuttum kusan bir bebek çünkü oğlum 1 saat sonra uyandı emzirdim cok şükür sorun yasamadik🤗 Bu arada yapmadan önce sağlık ocağını arayip bilgi verdim onlarda yapabileceğimi sadece eczaneden alir almaz yapmam gerektigini söyledi çünkü kendi buzdolabimiz aşı icin uygun degilmis😊
turkuaz1290 Ecenurunannesi geçen hfta ilk dozunu kendim verdim canm hemşirede gelme kendin ber dedi zaten şırınga gibi sıkıyosun biraz sağ yanağa birazda sol yanağa doğru sıkıyosun yavaşça ama benm bebeğim şapır şupur yedi maşallah tükğrmedide 😀 bide gece uykusundayken rmmeye kalkıyo ya ozaman verin aşıdan sonra emzirin ama çok değil hemen geri uyusun hareket etmesinki kusmasın ben öyle yaptım sabaha kadrda uyumadım bekledim bi yan etkisi olurmu diye çok şükğr hiçbir yan etkiside olmadı