DenizAlpinAnnesi benim bebeğimde de durum aynı rota aşısından sonra başladı şuan 3 ay 14 günlük süt intolaransı var ama ben diyet yapmıyorum doktor normal dedi ishalden dolayı maflor başladım 2 gündür bakalım iyi gelirse.Valla bende işin içinden çıkamadım sürekli kaka yapıyor sesli ve sulu bazen yeşil bazen sarı ne zaman düzelirse artık.Kilosunu da bilmyrm 4. Ay kontrolünde artık görcez