Ikra5965 9 ay önce spinal sezeryan oldum gece yatana kadar birşey yok sabah kalktığım zaman belim tutulmuş oluyor kalkamıyorum aynı durumu yaşayan var mı bir de yatağımda yatınca oluyor koltukta olmuyor bir fikri olan var mı acaba neden böyle olduğuna dair
Anneyim2 Ikra5965 ister istemez zarar veriyor vucuda iğne. Cok skddetliyse doktora git derim ama igne bunu yapıyor. Ilk doğumumda bende doğrulamazdm igne yerini hep hissederdim. Sanki iğneyi içinde unutmuşlar dedim. İkincide de tamamen kalktı o his bende. Ikiside spinal oldu
Anneperi Ikra5965 bende öyleyim 11 ay oldu Doğum yapalı çoğu zaman belimi doğrultamıyorum bile gün içinde biraz fazla ayakta kaldığım da da aşırı derece ağrıyor belim nasıl geçecek bilmiyorum 🤷♀️
Ikra5965 Çok kötüyüm kalkamıyorum kalktıktan on dakika sonra normalleşiyor bebeğimi kucağıma bile alamıyorum
Ikra5965 Anneperi ben de bütün gün ayaktayım sabah 7 buçuktan akşam yatana kadar ayakta kalmamak mümkün mü bebeklerle☺️
Miraccansu Bnde 6 ay önce doğum yaptim bnmde aynı şekilde belim kopuyor resmen sabah kalktigimda çok agrim oluyor ama sezeryanda sonra bole oluyomus bel agrisi kalıyormuş cevremdeki doğum yapanlar bole diyor