Anneler merhaba, dün bir başlıkta bahsetmiştim bundan ama o gün çok yediği için sandım. Oğlum bir kaç günden beri memeye yapışık gece de mama veriyordum sabah ilk emmesinde 2 kere fışkırarak kustu. Dün gece sütüm geldiği için hiç mama vermeden memeden besledim ama bugünde az önce emdikten sonra fışkırarak kustu. Dün akşam falan hiç yapmamıştı. Sizce neden yapıyor bunu.