Eminos Yorgunanne1 insallah canim dua edelim birbirimize ortaliktan da su salgin gitsin bi an once insallah
Balannesi Yorgunanne1 Ek gıdaya başlamayacaksa tutmanız pek doğru olmaz susuzluktan süt üretiminiz azalır bebeğinizi aç bırakabilirsiniz.
iyikianneyim61 Eminos benim aman aman cok sütüm yok normal bi tutunca da oda giderse cok üzülürüm gerci 1 gun denicem keske etkilemese tutmak cok istiyorum ama bakalim
Dgndrmz Yorgunanne1 sen bilirsin tabi canım denemek istiyosan içinde kalmasın dene snradan belki tutabılırdım dıye kafanı karıstırmamıs olursn. Gecen sene bende bı gun bıle tutmadım cunku hamılelıgımın son gunlerıydı ve bayramın 3. Gunude doğum yaptım 😊