Aliim Kızımda bir kaç gündür hasta.Burnu tıkalı,sesi falan gitti. Nebulizatör kullanıyoruz bizde.Doktorumuz Onun içine serum ve ilaç verdi.Günde 6 kez kullanın dedi fakat 1-2 kez kullanabiliyoruz ancak.Kızım çok hareketli durmuyor çünkü.Faydasını gördük nefesini ve burnunu baya bir açtı.