merve_123 2 gün sonra 15 aylık oğlum . 5 dk yine iyiymiş benim oğlum onunla oynamak istediğimizde hemen ağlıyor . Kendi kendine takılıyor , karıştırıyor , döküyor , tırmanıyor , evde koşturuyor . Bazen döktüklerini geri yerine koyuyor vs vs . Ama asla bizimle oynamak istemiyor . Tam merak dönemindeler . Ben arada beraber oynamayı teklif ediyorum ama ısrar etmiyorum . Kendi haline bırakıyorum ama hep peşindeyim