Acemi_anne Arkadaşlar oğlum bir yaşına geldi sütüm zaten çok azdı ve kesildi inek sütü verdim denedim bugün içmedi önerdiğiniz devam sütümü formül süt mü anlamıyorum hangisi verilecek beni bu konuda aydınlatırmısınız önerilerileriniz nedir
Damlaemir Acemi_anne pınarın devam sütünü içiyo benim oğlum 18 aylık olucaz sizde isterseniz onu verin normal inek sütünden daha iyi
Fatmanur68 Acemi_anne ilk sütten kestigimde kızıma bebelac devam sütü verdim 12.ayına geldiginde pınarın sütünü denedim içmedi bende bimin sütünü verdim içmedi neskuik ile denedim içti..simdi hala bimin devam sütünü iciyor neskuikle..
snyck Acemi_anne formul sut mama oluyor diye biliyorum ve 2 yasina kadar mama öneriliyor anne sütüne yajin herseyi icerdigi icin biz bastan beri mama takviyeli gidiyoruz kizimda 1 yaşına girecek hipp combiotic kullaniyorduk 3 numaraya gecince suda cozunmeme durumu oldu aptamile başladık memnunuz
Serene Acemi_anne Mama olarak adlandırılan devam sütünü içmesi daha sağlıklı normal sütlere göre.Anne sütünün eksikliğini tamamlaması açısından.Biz 12.aydan sonra aptamil’e başladık.gayet de memnunuz.inek sütünü 2 yaşına kadar önerilmiyor kansızlığa sebep olduğu için.
Acemi_anne Damlaemir ondandA aldırdımdiğer mamadanda inşallah içer bebe çok zayıf kaldı keşke daha önce verseydim memeyi bırakır diye çekindim zaten sütüm azdı ama anne sütü daha faydalı diye düşünüyorum ama şuan iyice gitti sütüm gece kalkıyor sürekli doymuyor
Kucukkalbim Acemi_anne İnek sütü kansızlık yapabilir canım benim oğlumda 1 yaşında vermeyi düşünmüyorum formül mama verebilirsiniz ben Bebelac gold kullanıyorum çok memnunum tadıda güzel
Acemi_anne Kucukkalbim umarım içer bu mamayı devam sütünü denedim içmedi alışık değil ağzını kitliyor alıştırmam lazım çok zayıf
Acemi_anne karalim gelmiyor suktığımda bazen çıkıyor bazen çıkmıyor boş çocuk emiyor geri çekiyor devam etmek istemiyor gelmediği için