Yenidoğan bebekler zaten ilk 3 ay aclığıda tokluğuda bilmezler benm sütüm var benm bebegimde sürekli aranıyor emmek istiyor hatta bn doymuyor dye doktoruma srdum kilosuna baktı sütün gayet yeterli sakın mama verme o acıktıgınıda bilmez doydugunu da hep ister bu sürecte zaten ddi . Yani emmek istemeleri cok normal. Doymuyordur dye düşünüp moralinizi bozmayın Allah yar ve yardımcınız olsun inşaallah 🤲♥️