Merhabalar güzel anneler 🍀
52 günlük kızım var. Sezeryan ile doğum yaptım. İlkten sütüm gelmediği için mama ile besledik. Sonrasında anne sütü vermek istediğimde beberon ucuna alıştığı için göğsümü istemedi. Ucu küçük geldi ağzına, oysaki meme ucum var. Silikon meme ucu aldık onunla güzel emiyor. Arada kendi mememi vermeyi deniyorum ama almıyor kesinlikle. Ten tene temas olmadığı için meme ucuyla süt salgılaman çok uzun süre olmayabilir iş. Aynı durum ile karşılaşan varmı, nasıl bıraktılar. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏