Bebeği birkaç hafta erken doğup göz muayenesi olan var mı? Bugün bebeğime göz bebeğini genişleten damla damlattılar. Sonrada gözlerine aparat takıp gözünü muayene etti doktor. Nasıl ağladı , bağırdı içim parçalandı. Muayene sonrası göz kapakları ve içi kızarmıştı. Bir defa daha yapılacakmış. PREMATÜRE RETİNOPATİSİ (ROP) için yapılıyormuş var mı yok mu diye. 😢Sizlerde nasıl oldu??