Seymaidis 22 günlük bebeğim var. Son bir haftadır günün belli saatinde fazla kusmaya başladı. Dün geceden beride çok zor emiyor. Ortalık böyleyken ne doktora gidebiliyorum ne de sağlık ocağına. Sebebini bilen var mı ?
Seymaidis Semrakrhn38 saat başı emerdi ilk hafta çünkü sarılık vardı. 10 gündür en fazla iki saatte bir emerdi.
Seymaidis Semrakrhn38 birde dün gece 5 saat uyudu nerdeyse hiç uyandıramadım :( zar zor emzirdim sonra yine kustu
Semrakrhn38 Seymaidis oyle cok sıkda degil aynen arkadasin dedigi gibi fazlasini atiyor olabilir benim.kizim 1 sefer oyle bi kustu agzindan burnunda oda cok icti sutumu sağıyordum aceba doymadimi die mamada vermisdim acayip kustu belki sizinkide oyledir fazlayi atiyordur
AyseTugba22 Canım daha çok küçük mideside çok küçük fazla olanı atıyo endişelenme annesi normal yani yerim onu ben ❤️
Semrakrhn38 Seymaidis sarılığı ne durumda gectimi siz yinede 2 saatte bir emzirin kizim 1 aylikdi geceleri 2 saatte bir kaldirip dmziriyordum doktor kizmisdi 1 aylik olmus bisey olmaz uykusunu bölme acikinca uyanir die ama sizinkinin sarılığıda varsa 2 saatte bir kesin emzir