Kızlar merhaba. Bu kabızlıkla başım dertte. Oğlum 32 günlük. Sadece anne sütü alıyor. Ne olduysa bu gaz ilacına başladıktan sonra oldu. Sab simplex aldım oğluma gaz sancısı için. İlaçtan önce çok sancılıydı doğru ama gazını çıkarır bezini doldururdu. İlaçla beraber gaz sancısı azıldı ama bu seferde sürekli kusmaya başladı ve bezler boş. Kabızlık başladı gazdan ıkınmayan oğlum kabızlıktan ıkınmaya başladı. İlacı bıraktım 3,4 gün oluyor eski haline dönsün diye bekliyorum ama döndüğü yok giderek kabız oluyor. Doktora da gidemiyoruz. Poposuna zeytinyağ sürüyorum iyi geliyor. Ama şu an öyle çok ıkınıyor ki popoya sürülen yağda işe yaramadı.Sizce çay kaşığı ile zeytinyağı içirsem bir şey olur mu? hakkınızı helal edin çok uzun yazdım. Ama lütfen bana yardımcı olun. Çok dertliyim içim gidiyor oğlum ıkındıkça.