Hayırlı sabahlar insaAllah arkadaşlar eşimde bende hemsireyiz ama ben atanamamis esim atanmış hemsire😊 5 aylik bebeğim var esim bulunduğumuz ilin bi ilcesinde devlet hastanesinde çalışıyor esim 4 yildir labaratuvarda eksik oldugundan orada calisiyordu simdi esimi yogun bakima aldilar bu hastalık vaktinde ve dün koronasi pozitif cikan 3 hasta gitmiş hastaneye orada karantinaya alinmis tedirginiz bundan sonra napayim evde kalayimmi gideyimmi bilmiyorum esime orda kalabileceği bi olanak saglamamislar şimdiye kadar ben gitsem eşim kalsa evde aklım onda kalacak napacak ne yiyecek sizden fikir almak istedim esi sağlıkçı olanlar napiyosunuz bu donemde nasil izole oluyorsunuz