Minikkusumm merhaba, geçmiş olsun. Bebeğinizi sağlıkla büyütün. Benim genel sezaryan sonrası ödemim oldu. Ayakkabı yerine terlik giyiyordum. Hatta şöyle diyeyim 2-3 numara farketti. Hiçbir hamilelik giysim de olmadı. Kendimi hamileyken bile öyle görmemiştim. Doktorumun yönlendirmesi ile kardiyoloğa gittim. Ritim ve tansiyon ölçer ile bir gün boyunca takip edildim. Tansiyonum o zaman çok çıkıyordu. Belki lohusalık ile ilgiliydi. Bilemiyorum. Hipertansiyon teşhisi kondu ama ben hapımı kullanmıyorum 🙈 Ödem de yavaş yavaş geçiyor. Geçmesi 10 günü bulmadı.