SevoMeto Merhaba anneler, gaz damlasi olarak Nurse Harvey’s kullanmaya basladik 2 gündür çok sukur faydasini görmeye basladik fakat bebegim daha çok uyumaya basladi sanki acaba bu Damla uyku yapiyor mu kullananlar var mi aranizda ?
HaticeeAli SevoMeto bızdede uyku yapmamıstı ama demekkı agrılarını aldı kuzunun rahatladı ondan uyuyo olabılır
Gdogru SevoMeto rahatlamıştır ☺️ ben de kullandım 2 aya kadar günde 3 defa 5er damla şeklinde çok iyi geldi
Talhaz SevoMeto bende damlasını kullandım pek fayda etmedi şuan şurubunu kullanıyorum bizimki de aşırı gazlı ve gündüzleri hiç uyumamasına rağmen şurubu verince uyuyor bende biraz tedirginim açıkçası malum uyumasına hiç alışkın değilim çünkü 😣
Silan33 Evet kullandım rahatlatmıştır biraz o yüzden uyuyordur bebeklerin uyumasında hiç bir sıkıntı yok aksine uyuduğu kadr çabuk büyür
SevoMeto Silan33 sizdede uyku yapmismiydi ? Vallah bilemiyorum umarim öyledir biraz tedirgin oldum açikcasi 😅
Silan33 SevoMeto benim bebişler çok aşırı gazlıydı iyi gelen tek şey nursenin şurubu ve başka bir gaz damlasıydı onları vermeye başladığım zaman uyuyorlardı 💁♀️
SevoMeto Talhaz insallah rahatladiklari içindir yani normalde bebekler uyumalilar anormal olan uyuyamayan bebekler uykudan zarar gelmez diye düsünüyorum 😃
HaticeeAli SevoMeto bence oyledır eger özel doktorun varsa bı ara sor danış dokotrlar daha iyi bilir yada prospektüsü oku orda varmı oyle uyku hali yapar vs dıye ıcını rahatlat en azından
Tugcecakir SevoMeto valla canım ben sab simplex kullanıyordum bebeğim uyuyordu falan doktora sordum doktorm rahatlatıyor ki uyuyor dedi