1Mother1Boy ben gündüzleri pusetde geceleri kendi yatağımızda yatırıyorum.beşiğine oynasın diye bırakıyorum garibimi😂evimizde daha perde olmadığı için beşiği çok ışıklı oluyor orda yatıramıyorum daha.perde alındıkdan sonra oraya yatırıcam ve sabahlara kadar uyuyacak diye hayal ediyorum😂