Birkaç gündür idrar yaparken kasığımda hafif ağrı hissediyorum. Yaptıktan bir süre sonra geçiyor.İdrar yolu enfeksiyonu mu acaba dedim ama vajinal yanma falan yok. İnternette idrar yolu enfeksiyonunun en belirgin belirtisi yanma diyor. Ki daha önce ilk evlendiğim sıralar sık olurdum o zaman yanma olurdu daha çok böyle ağrı olmazdı. Sizce sebebi ne olabilir. 2 aylık bebeğim var. Allah korusun ağrım artarsa diye korkuyorum. Hastanelere gitmek şu zamanda mantıklı değil malum.