Ben yeni atanmış bir öğretmenim bebeğim henüz üç aylık korona sebebiyle ne zamana göreve başlanır belli değil ama muhtemelen bebeğim sekız aylıkken işe başlamış olacağım sizce göreve başlamadan ücretsiz izin almalı mıyım alsam bir sıkıntı olur mu hakkım yanar mı ya da böyle bir hakkım var mı