Guzyagmuru aradığım post🤩 ya 7 mayıs doğumlu oğlum 4. Aydan beri oturuyor 4.ayda destekli 5.ayda desteksiz oturmaya başladı hatta bebeyatmaz aldım 4.ayda oturmak istiyor diye ama hiç kullanamadik:) dis yok herşeyi ağzına götürüyor salya normal aşırı değil sanırım yani:)) ama oturmak hoşuna gittiğinden 4. Aydan beri de oturduğundan hiç emekleme sürünme yok :/ yüzüstü koyunca önüne hoşuna giden bisey koyunca milim milim sürünüyor sadece bide bugünlerde oturmaktan da zevk almıyor ayakta durup yere basmak istiyor koltuğa dayayınca ayakta duruyor ama örümcekte bile doğru düzgün yürümüyor yan yan gidiyor 😅😅 ha bu arada dönmüyor bile ya sağa sola baya dönüyor ama tam dönme yok hala 🤷♀️