Acemibiranne55 Kuaförlerin kapanması en çok bana vurdu 10 günde bir kesin gidip kaş bıyık aldırırdm çok çabuk çıkıyor tüylerim kaşlarım birde simsiyah ve çok sıkı 😥 naparsam yapayım iple beceremiyorum cımbizlada da saatler sürüyor çocukdan yapamıyorum kaş bıyık alma Makinesi felan var int de kullanan memnun kalan yada önerisi olan var mı ?
Solocann12345 Acemibiranne55 benim kaşlarda orman gibi olmuş kibrit çaksam yangın çıkacak o derece😁ben ağda bantlarıyla alnımı bıyığımı alıyorum kaşı ellemiyorum elleyince bozuyorum inşallah şu illet biterde normal hayatımıza döneriz ilk iş Kuaför💃🏻
Acemibiranne55 My_LiFee benim ağdam da yok napsam bilemedim artık eşim beni tanımicak diye korkuyorum 😅
Acemibiranne55 Solocann12345 benim ağdam da yok napsam bilemedim artık eşim beni tanımicak diye korkuyorum 😅
Eymensmomm Acemibiranne55 herkes bu durumdan muzdarip miş meğer benimde öyle sert sert cıkıyor cımbızla toparlasamda kesemiyorum bozarım diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥺 sir makınası var bıyıgımı fln alabiliyorum da kaş olmuyorr
Acemibiranne55 Eymensmomm benim ağdam da yok napsam bilemedim artık eşim beni tanımicak diye korkuyorum 😅
Asafeymeninannesi Acemibiranne55 Hiç kaş almadım 💃 1 seneye aşkındırda bıyık almıyor, aldırmıyorum 🥳 Kalın kaşa mensup biri değilim. Bıyık konusunda inanın benimde fikrim yok 🙄 gebelikten sonra çıkmadı. Çok hafif bir şekilde tüylenme var o kadar. Olanlarda sarı 🐥
Ebrs Acemibiranne55 canim kucuk yuz agdalari oluyor, markette bile satılıyor yani. Onlardan aldır eşine. En azindan biyiklari halledersin. Ben biyiklari o agdayla aliyorum kaslar marti oldu zaten 😂