Kayrau Bebegim ilk doğduğundan beri sleepy yenidogan kullaniyorum hic kokus yoktu mendilin kalitesi falan iyiydi. Bu hafta n11den 24 lü paket aldim ama bildiginiz sekerli parfum kokusu ve mendil silerken yirtiliyodu nerdeyse bu durumu yaşayan varmi acaba
Fatma_FLZ Kayrau bende kullaniyorum hoc karşılaşmadım bu durumla Trend yol yada Hepsiburadadan alıyorum
Mavikelebek3 Kayrau bende bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum yaklaşık 2 aydır ve hiç sorun yaşamadım bebeğimi hiç pişik yapmıyor diğer ıslak mendillere göre çok memnunum
[silindi] Turcoya tavsiye ederim silerken toplanma yapmıyor sleepyde son zmnlarrda toplanma yaşadım yapışıyordu cilde sevmemeye başladım degistirdim bende hem daha hesaplı 100 lüzumu 3.5 4 tl ye alıyorum turconun
Duruu1 Kayrau bende netten alıyorum ama hiç öyle bişeyle karşılaşmadım bambu saf sulu mu aldığınız natural yazıyordu sanırım üzerinde o kaliteli ve iyi ama incesi kokulusu da var acaba karıştırmış olabilirmisiniz çeşitleri Var çünkü
Tugceeeee12345 Kayrau bence siz sarı paket almışsınız yanlışlıkla çünkü natural da koku sıfır üstüne baktınız mi iyice
Sevimli2 Kızlar kokusu geçmesini istiyorsanız paketin içine Gül suyu dökün hem daha faydalı bebekler için nemlendirme özelliği var bende e bebekten almayı tercih ediyorum