"Çörek otu yağı veya çörek otu taneleri peynir veya ayrana ve yahut taze kaymağa katılarak yenilir.
Az bir miktar hakiki bal ve kimyon taneleri katılırsa daha güzel olur.
Günümüzde bu hakikatı keşfeden birçok kadın bu terkibi uygulayarak çocuklarını emzirme imkanına yeniden kavusmuslardir."
Kizlar bugün kitapta okudum bunu. Çörek otu ölümden başka her derde devadır sonuçta süt içinde faydası varmış. Her yolu deneyip sütü olmayanlar veya sütünü fazlalastirmak isteyenler deneyelim bakalım sonuç ne olacak. Yapan fayda gören olur diye yazmak istedim