Edaemekli Malum hastaneye gidilmiyor dişim çok fena ağrıyor apse yapmış arkadaşlar antibiyotik kullansam geçer mi emziriyorum bu arada emzirirken kullanılan antibiyotik var mı kullandım geçti diyeniz var mı yardım lütfen
Defnemm22 Edaemekli kullanılan antibiyotikler var adını bilemiyorum ama reçetesiz alamazsınız ki parol içebilirsin oda pek işe yaramıyor karanfili ezip koyabilirsin evde yapabileceğin bŞka bişey yok malesef
BusraReyyan Edaemekli kuzum aps patlamadan ağrı geçmez dediğin gibi ya antibiyotik kullancan yada doktora gidicen. Papatya çayıyla gargara yapman da iyi gelebilir ama geçirmez. Bi iğne batırmayı dene istersen zaten acı hissetmiceksin yüksek ihtimalle ve iltihab yavaş yavaş aktıkça ağrı diner.
Ceren0109 Edaemekli sirke tuz su bu ucluyu karıstır gargara yap canım bırde dişlerini fırcala oda iyi geliyor
Kbrnrsgrrrr Gwçmiş olsun canım iki hafta önce kullandım bende antibiyotik dişim apse yapmıştı largopen kullanmıştım bi hafta sonra çektirdim dişimi salgın artmadan önce
Nur_iayn34 Benimde ağrımıştı hamileyken ve ağrıyan dişin dibine sarımsak koydum içerden ve dışardan da buz koymuştum çok şükür geçmişti ama apse antibiyotiksiz geçmez maalesef . Geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Cansu10 Edaemekli ah şuan aynı durumdayım benim aştihap baya kötü demişti doktor antibiyotik 2 defa kullandım emzirmeler için hafifler onlardan ama hala aynı şimdi de gidemiyorum tabi doktora karanfil koyuyorum iltihaplı yere tek iyi gelen o
Eylulozlem1 Edaemekli ben klamoks kullandım emzirirken doktorum kullanabilirsin demıstı cok sukur bısey de olmadı yarım yutmustum hemen fayda etmıstı
[silindi] @Edaemekli çok geçmiş olsun benimde aynısı oldu . Doktora gittim emzirdigim için parol ve augmentin verdi. Ama antibiyotiği doktor yazmadan eczaneden alamazsınız. Parol içebilirsiniz bir de ağrıyan dişinizin üstüne karanfil koyabilirsiniz. Yagi da olur ıyi gelir ama çok az sürer tekrar başlar malesef