Kızlar şuanda bile sanki zor nefes alıyorum gibi oksuruk ateş yok haöd olsun aöa pskolojik mi bilmiyorum üçümvü haftam asla evden çıkmıyorum kimseyide kabul etmiyorum yalnız eşim çalışıyor ondada kendiöizde her önlemi alıyoruz gelir gelmez duş vs gibi ama ara ara rahatlıyor ara ara nefesim daralıyor gibi hissediyorum korkuyorum da ya😞