Asiiii Cook zorr vallaha biri 1 yasinda digeri 4 hic mi kaka yapmaz ya artikk lavla yapmaktan biktimm mecburen yapiyoruz icinde tas gibi kaliyo kıyamaet kopuyor yapana kadar herseyi denedim meyvelerden yag falan duplahac denedik yok baska bi bildiniz ilac var mi allah askina biliyosaniz soyleyin alayim cildirmak uzereyimmmm
Kibos Asiiii canım benim bebeğime doktor osmolak ve tribudat diye 2 ilaç yazmıştı doktoruna daşınarak Bi dene istersen
Asyaneva Asiiii kızım bir buçuk yasında iki buçuk ay sütümü emdi gerisinde mama ve devam şutu olarak devam ediyoruz . En başından beri kabizlik sorunu yaşadık hala da yaşıyoruz kaka yaparken artık catlicak sanıyorum o kadar zorlanıyor ağlıyor du duphalac şurubunu verdiler doktor lar epey bir doktor gezdik . Bu şurubun dozunu ayarladılar düzenli kullanıyoruz şimdilik şükür ara ara olsa da epey rahatlama yaşadık bol bol kayısı suyu içir birde ben günlük aktiva yoğurt veriyorum kayisili bir tane mutlaka yiyor sende bunu dene .
Z-uma Asiiii canım benim bebeğimde öyle çığlık çıglıga kaka yapıyor,osmolok kullanıyorum ama fayda etmiyor,beslenmesine bağlı olabilir azmı yiyor acaba ondan mi kaka yapmıyor içinde birikiyormu ki die düşünüyorum
Semrakrhn38 Asiiii canim benim kizimda surekli kabiz olurdu 10 aylik olucak hatta poposunu catlatti bi doktora goturdum onun dediklerini verdikden snra duzeldi kepek ekmek kullan kepek ekmez kabizliga birebir lifli gıdalar yedir yesillik yedir ispanakdan snra falan kizim bi rahatlardi milupanin erik puresini tavsiye ederim burdakilerin tavsiyelerinin uzerine aldim.cok memnun kaldim
Kibos Asiiii rica ederim canım ama mutlaka doktor kontrolünde kullan bağırsak düzenleyici bu şuruplar
Asyaneva Birde vazelinli şurup var midesini çok bulandırıyordu ama uzun süre yapmadığında bunu kullandık bir iki kere fitil yapma çünkü fitil tembellik sebebi
Asyaneva Şurubu da düzenli kullan başlarda etki göstermiyor ama düzenli kullanınca duphalac etki ediyor mutlaka tabiki su kayısı yoğurt olayını mutlaka dene activa kayısı Li olandan
Asyaneva Gastroentoloji bölümüne de götür mutlaka makat darlığı var mi yok mu filan onlar iyice arastirir