Bugün ek gıda Instagram sayfalarından birinde gördüm
Kadının oglu 14 aylık falan. Bir öğünde çorba kıymalı havuc ve yanında patates püresi yediriyordu. Ve porsiyonlar da baya sağlamdı. Şaşırdım😲 ayrıca kahvaltısında krep omlet peynir zeytin meyve suyu vs aynı anda veriyordu.sizde böyle aynı anda 3 cesit yediriyormusunuZ?? Bnm kızım 18 aylık ben en fazla köfte makarna, köfte pilav ,corba yogurt seklinde veriyorum yada kahvaltıda omlet peynir zeytin vs. Acaba azmı oluyor ya kafama takıldı şimdi😳