Bebek anne karnındayken vücudunun her yeri rahime dokunuyor, uyandığında da ellerini bı yere degdirebiliyor, çocuğun uyurken degebilecegi güvenli bir alan olmadığı için bu refleksi gösteriyor (bkz. Moro refleksi) aksine bu refleksi olmayışı sorunlarin olduğunu gösterir,bebek normal bir istemsiz tepki yani refleks gösteriyor, endiselenmek yerine, refleksin olup olmadığı takip etmeniz gerekli, ayrıca Kur’an, Cevşen içinizi rahatlatmak için olabilir belki ama ekmek bıçak vs yapmayın nolur, internetten araştırınca bu dediklerim de çıkıyor, olumsuz düşünmek ya da düşünmemek bizim elimizde.