DilanEliz Merhaba kızlar bebeğim tam 4 aylık ve son 2 gündür hiç olmadığı kadar huysuz ağzından salya akıyor sürekli elini ağzına götürmek ve diş kaşıyıcısını sürekli ağzında istiyor bunlar diş belirtisi mi acaba varmı 4 aylıkken bebeği diş çıkaran?
Kuzey-41 DilanEliz benim oğlumda 4 aylık olacak 2 haftadir salyası arttı sürekli agzi köpük köpük elleri hep agzinda fazla huysuzlugu yok gerci ama bende anlamadim diş mi başka bişeymi 🤷🏻♀️
Durumevaninannesi DilanEliz kızım beş aylık 4 aylıkken alttan iki tane diş çıkardı ve söylediğiniz bütün belirtileri yaptı hala daha yapıyor😀
Gamzeli03 Kuzey-41 bizde öyleyiz ya 3ay 9 günlük diş eti beyaz gibi netten baktım oluyor diyor erken dönem de dış çıkarma belirtisi önlük dayanmıyor eli sürekli ağzında
32Merveserin32 Cok normal kaşınıyordur canım benım kızım 3 aylıkken cıkarmıs haberimiz olmadan elimi ısırdında fark etmişdim 😃
32Merveserin32 DilanEliz cok şukur korkulu atlatmadık rabbim kolaylık versin inş sizede evladınızada 😋
Deletedmom325 Bizde 4 bucuk ayligiz elimiz surekli agzimizda elimize geceni agzimiza sokmaya calisiyoruz sanirim dis icin hazirliklara basladilar
Durumevaninannesi Crn21 3. Ayın sonlarında ellimi ağzına götürdüğümde hırslanıyordu sonra 4. Ayımıza girdik bir hfta kadar çok huysuzlanmaya başladı 1 hafta da ilk dişini çıkardı sonra ki haftada 2. Si çıktı 🥰