İyi geceler hamiş ve anne olan arkadaşlar. 4 ay kaldı doğumuma fakat Sezeryanla doğurdum ilk bebeğimi genel anaztesi ile sorun oluştu acilen sezeryana aldılar. Şuan 2. Bebeğimi Allah nasip ederse normal doğurmak istiyorum fakat aklıma takılan sorular var?
Sezeryan sonrası normal doğum yapanların önceki dikişlerinde problem oldu mu?
Zor mu?
dikişlerde patlama oluyor diye duydum açıkçası bu doğrumu?