edebimuallime Arkadaşlar Yenidoğan oğlum İçin hem uzun araştırma Hemde tavsiye üzerine HİPP COMBİOTİC devam sütü kullanıyorum aşırı memnunum. Bebeğim fazla ememediği için mama takviyesi yapıyorum.
Arasveannesi68 edebimuallime bebeğim kustuğu İcin her mamayı deneyemiyorum ama merak etriğim bir mamaydı. Kıvamı nasıl acaba
edebimuallime Halkımız Bu mamayı çok fazla bilmiyor.Kıvamı anne sütüne çok yakın. Bebeğim fazla ememediği için bu mamayla başladık.severek içiyor.Gaz vs gibi problemler çok şükür yaşamadık henüz. Ayrıca bebeğim şu an 7.haftasında.
Berenikom Bence her bebeğin bunyesi bir degil. Benim kizim o mamada hep kustu. Sma kullaniyoruz cok memnunum