sevimseker Bebelac gold kullanıyoruz severek yemiyor bebeğim sma aldım onu yiyor ama doymuyor gibi geldi bi de kakasını yeşil yaptı korktum başka önerisi olan var mı acaba sizlerin bebişleri hangi mamayı severek yiyor?
kisgunesi-0102 sevimseker bende oğluma hipp kullanmıştım ilk doğduğu zamanlar gaz yapmiyor deneyebilirsiniz onu baska bilmiyorum
canimoglum53 sevimseker biz hipp combiotic kullanıoruz memnunuz ama her bebekte her mama farklı etki gösteriyor malesef deneme yanılma biraz bu durumm
edebimuallime Size de yazayım.HİPP COMBİOTİC eminim çok memnun kalacaksınız.Gaz yapıyor ama öyle fazla değil.Ayrıca sindirimi kolay.Zaten kullanan annelerin çoğu memnun
Kayram001 edebimuallime ben kullandım aşırı memnundum sindirimi gerçekten kolay ve bebeğim çok sevdi yaradı bebeğime, 6 aya kadar kullandık sonra şükür ek gıdaya geçmiştik.
edebimuallime Açıkçası ben başka arkadaşlarında faydalanması adına yazıyorum. bu konuda çok sıkıntı çeken anneler var. umarım yararlı oluruz annelere 😚
Asel_Naz Hipp sma bebelac aptamil hepsini denedim aptamil icti sadece ama cok gaz yapıyor köpük cok oluşuyor çünkü. Suan 5aylik aptamil de cok icmiyo artk ne yapayim bilmiyorum zorla veriyorum 😏🙄