Anneyim123 doğru soyluyorsun.. 😊🙏 bende oyleydim. Ama sonra baktimki onu beslemem lazim, gelismesi bağsıkligi aman fazla emsin hasta olmasin anne sutu bu kaliteli gelsin ki iyi olsun yavrucum diye dusununce annemi kayinvalidemi falan cagrrdim uyurdum bakarlardi yada bebisle ben uyurdum onlar yemek iş v.s yaparlardi..😊 simdi 4 aylik olucaz, işlerimi onu kucagma alıpda yapabiliyorum yada oynarken o uyurken uyuyorummm 😁🙏😂😂