Benimde kızım 3,5 aylık sadece mama yiyoruz.Gaz sorunu çok olduğu için doktor önce aptamil conformil önerdi onu kullandık bir süre ama gaz sorunumuz bitmedi , süt alerjisinden şüphelendiler, test te çıkmadı ama çıkmayabiliyomuş daha çok küçük oldukları için bu sebeple denememiz için neocate mama verdi bize , çok şükür o mama ile birlikte rahatlamaya başladık…Öncesi çok zordu bizim için haftada en az 2 sefer acillik oluyorduk gaz sebebiyle :(