Sevgili anneler merhaba 👋 iyi akşamlar dilerim öncelikle bebeğim 4 ay 14 günlük 2 gündür kuru öksürüğü var yanlız sadece öksürük balgam hırıltı hapşırma ateş Allaha şükür hiç biri yok sadece öksürük zaten bu süreçte ne dışarıya çıktık nede soğuk alacak bir durum yaşamadık, mecbur hastaneye gittik doktoru muayene etti üst solunum enfeksiyon dedi cigerlerine inmiş endişelenecek bir durum yok dedi ventolin ve serum verdi 1ml şırınga ile hava cihazına enjekte edip bugün kullandık ilk sabah ve akşam kullanıyoruz sabah verdiğimizde bir problem yaşamadık akşam verdiğimizde havayı verdik bitti sonrasında bir 10 sn ye kadar titredi yan etkilerini Vs okudum hızlı kalp çarpıntısı yapabiliyormuş tanıdığımız bir eczacıyı aradık ilaç hakkında bilgi aldık aynısını oda söyledi ama kalb ritmi normaldi titremesi garipsedim nöbet geçirir tarzda bir titreme idi ama 10 sn kadar sürdü tedirgin oldum saatlerdir uyumuyorum bebeğimin başındayım aynı durumu yaşayan varmı tecrübeli anneler VENTOLİN kullandınız mı? Yada bu soğuk algınlığını atlatmak için evde bitkisel şeyler ne yapabilirim?