6 aya kadar aynı odada ama kendi beşiğinde yattı. 6 Aydan sonra gündüzleri kendi odasında uyuttum. 7 aylıktı geceleri de ayırdık. Şimdi 14 aylık olacak kendi odasında. O da biz de rahatız. Ama şöyle bir dezavantaj var artık rahatlığa çok alıştı bazen Pazar sabahları yanımıza alıyoruz birlikte uyumak için asla rahat edemiyor. İtip duruyor bizi 😅