elifzeze rica ederim canim benim.
Benim büyük oglanda yaşıyoruz biz hala bu problemi 4.5 yasini geçti ama hala tam manasiyla kendini ifade edemiyor
Büyük dayi da 5 yasinda konusmus ona cekmis diyor büyüklerimiz.
Cook okudum araştırdım kbb cocuk dr.u fln götürdüm.
Cocuk dr.u sosyal ortam dedi ki benim subyan kursum vardi hep çocuklarla icice idi.
Kbb ise bu cocuk konusuyor 5 yasina kdr duzeltir olmazsa o zmn bir konuşma terapistine götürürsünüz dedi.
Inatlasma cocukla onu anlamaya calis kendini ifade edemediği icin agresiflesmesi de normal canım.
Sen elinden geleni yapıyorsun anladığım kadarıyla gerisii ne zaman nasipse ama suan erken⚘